Ahmadinejads antisemitiska teckningstävling då?

Varenda kotte tycks ha glömt den! Läser folk enbart TT i detta avlånga land? Jag tittade här och här och här och här och här och här och - efter Irans tävling i att rita hatbilder mot Förintelsen har Ahmedinejad absolut inget att säja eftersom han har visat vägen mot större öppenhet angående denna typ av bilder! Han förlöjligade dessutom speciellt Massmordet, Förintelsen, Utrotningen av 6 miljoner judar - samtidigt som han förnekar att det hände........ (Precis som Abbas, som doktorerade i Ryssland på att det inte alls skedde som det gjorde.)

Var vänlig läs noggrant vad jag skrev om det häromdagen - om Ahmadinejads egen helidiotiska anti-Förintelse-bildtävling, där han trodde att judarna skulle reagera som de totalt självironi-fria muslimerna, men ack vad han bedrog sig!

Nä, jag tycker inte om några slags anti-religiösa nidbilder eller helidiotiska religiösa "skämt" som t.ex. ståuppkomiker i Sverige ägnar sig åt - mot judarna i huvudsak, men där får vara någon proportion! Vi minns utställningen för några år sedan där en massmörderska av judar presenterades som "Snövit" för att öppet demonstrera att det i Sverige är helt okej och oskyldigt med massmord av judar - utställningen gjord av en av de s.k. självhatande judarna, som har något slags komplex för detta men ändå absolut inte vill konvertera till något annat. Att den israeliska ambassadören därefter ryckte av en sladd blev världsnyheter...... Den muslimska pressen är smockfull av hatfulla nidbilder mot judar, Israel, kristna, varenda dag, allt som inte är muslimskt! Varför nämns detta inte?

Nä, utvecklingen i Sverige med Ecce Homo och andra idiotier (under en ärkebiskop som fick mig att lämna Svenska Kyrkan av tämligen självklara skäl) är rätt vansinnig - det som ofta sägs är självklart enbart för att reta och såra någon person som "skämtet" träffar. Knappast någon - uh - konstnärlighet..... Samma sak som med homosexualitet - jag har också en svår sjukdom sedan lång tid, jag vill definitivt inte hånas på grund av denna, men jag tänker inte förhärliga den heller. Vore det inte barnsligt?

Kommentarer
Postat av: Johnny

Tyvärr är nog detta enda sättet svenskar i allmänhet kan börja förstå vilka värderingar dessa människor står för.
Israel möter detta beteende och dessa värderingar varje dag, år ut och år in. Tolerans existerar inte, våld är det språk som används av dessa människor.

2007-08-31 @ 21:19:41
Postat av: /J

Väl talat

2007-08-31 @ 21:26:04
Postat av: Webmaster

Jag har faktiskt träffat massor av snälla muslimer..... även om jag också nästan har blivit lynchad i Meshhad när jag utan att veta det kom för nära en moské.
Det stora felet med EU:s vansinne, om du har läst om Eurabia, är att de lägger sej slaka inför de värsta aspekterna som muslimska invandrare tar med sig - de aspekter många av dem ofta har flytt ifrån, och sen anser våra statsmakter att det är "deras kultur" och halvt om halvt accepterar det, i stället för att hjälpa svaga verkliga flyktingar, att komma undan de som skriker! Se hur våra makter har hanterat hedersmord och omskärelser på flickor,
hur ingen trycker på Vägplanes första steg, att all muslimsk hatpropaganda mot judar/Israel omedelbart ska upphöra, hur ingen trycker på att Abbas inte har haft lust att ändra en millimeter på PLO:s stadgar, där Palestina omfattar exakt samma område som det gamla brittiska Mandatet.
Och svenska massmedia eller UD säger heller inget om sådana saker.

2007-08-31 @ 22:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0