Försök att stoppa bloggen!

Någon antisemit har försökt förhindra att den information jag lämnar här, ska spridas, och tyvärr hoppade blogg.se och Twingly etc. omedelbart på det utan att meddela mig, vilket är ett definitivt brott mot yttrandefriheten. Det barnsliga upptåget är anmält till relevanta myndigheter och upprepas det så blir det polisanmälan.

Nu är det återställt, så kom hit regelbundet för att få information som kompletterar svenska media i Mellanösternfrågan!



Senare har jag fått identiteten på anmälaren bekräftad, en typ som BÖRJADE med att anmäla utan att identifera sig, ej att be mig ta bort vad som var anstötligt! Det var inget jag själv hade skrivit.

Jag ska nu ignorera honom totalt, och förmodar att han även kommer att hata det eftersom han lever på publicitet. Obs - inga namn, och ingen kan gissa vem det gäller. Jag kommer också att blockera alla idiotkommentarer eftersom jag har tröttat på dom och inte har någon som helst skyldighet att publicera dom. Jag är anpassningsbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0